February 25, 2013

Kebetulan Yang Ajaib

Selalu terjadi pada kita.. tp hanya yg berfikir sahaja boleh link kan secara berhikmah. Bg yg xberfikir dgn magnet iman, mungkin xrasa apa2 pun. To me, ia adalah suatu keajaiban! Hehehe... tiba2 masuk alam fairy tale.

Harini je ada 2 keajaiban yg berlaku pada diri aku yg aku harus tambah lg rasa kesyukuran :

1. Kebetulan masa lalu tepi bilik air td, melintas lalu 'anak' lipan kecik halus je. Sempat lah aku ambik botol baby shower dan lenyek ia sampai lunyai. Alhamdulillah Allah selamatkan kami dr kena ketit dgn binatang berbisa tu. Kebetulan yg menyelamatkan :)

2. Aku mmg tgh tunggu pengumuman satu page kat FB ni untuk satu peluang keemasan which ramai jugak org lain yg sedang menanti. Sedangkan tpt limited. Kira mmg hot la. Xsemena2 aku yg dah agak jarang online ni p online time page tu baru je lepas announce peluang itu, apalagi aku jadi org first la yg dpt. Alhamdulillah, kebetulan yg menguntungkan :)

Semoga terus dipermudahkan.

Marilah kita sama2 teruskan berdoa dan berbuat kebaikan untuk lebih byk kebetulan yg bermanfaat @ keajaiban drpd Allah.

Yg benar,
Nur Snow White

#SemogaPenulisanIniBermanfaatUntukKita

No comments: