December 2, 2008

Bola Bola Api Sehati Berdansa

Diam tak diam, sehati berdansa dah tinggal 4 peserta. Cabaran makin sengit, sume yang tinggal handal menari. Pada pandangan akula... Tapi aku tak puas hatila, sebab ada penonton still jadi voters pada selebriti kegemaran mereka jer, bukan pada kebolehan. Aku memang minat Lisda, tapi kalau dia xbagus, aku pun xkan vote dia. But then, she has proved it, yea, she's marvelous!~

Peserta yang masih beraksi dalam sehati berdansa setakat minggu ni termasuklah :
1. Lisda & Fauzi - Pasangan ni paling romantik dan setiap kali beraksi pasangan inilah yang paling meletup tarian dan lakonannya. Ada faktor-X. So far, tarian the best, masa menari kan lagu-lagu negara tu, mereka dapat lagu dari India, Va Va Va Yan Taleva!~ Cara Lisda dan Fauzi menari kalah org India sendiri, wa cakap lu!
2. Khai & Rosma - Mereka memang berbakat. Aku paling suka koreografi Khai masa lagu "Yang Mana Satu Idama Kalbu" part Saloma nyanyi "Hai, tukang masak, aku xsudi,..."(xtahan betol aku tgk watak Khai masa tu, macam org xbtol jek). Congrats to Y, u're a great choreographer!
3. Shasha & Salyo - Cute and kemas jer tarian mereka.
4. Amyza & Khairil - Aku pun xtau ape yang best sgt pasangan ni...Kalau ade vote untuk keluar la, aku nak vote Amyza banyak2! Huhu...

Here's the vid for yall to zoom part Khai berdansa macam org cacat dan xbtol tu : ENJOY! =P

No comments: