October 26, 2008

Dah Kawen Baru Berdansa

Siapa bakal juara?
amyza adnan Pasangan Amyza adalah peserta pertama untuk malam sehati berdansa episod pertama tema disko semalam. As the first contestant biasalah, pastinya akan menjadi bahan ujikaji juri. Koreografi yang kurang memberangsangkan menjadikan persembahan pasangan ini kurang menyengat.ani mayuniPasangan Ani Mayuni berjaya memikat hati para penonton dan juri semalam dengan corak koreografi dan persembahan yang mantap.

asheed def gab c Kesian pasangan 'Rockers' ni, koreografinya memang hancus. So, to koreografer mereka, give them the best ideas as both of them are not a bad performer!

jamal jamaludin Pasangan Jamal dan isterinya seorang eksekutif di oil & gas company ini adalah pasangan paling comel untuk musim kedua ini. Tahniah guys, satu percubaan yang baik semalam!

khai & rosma Pasangan Khai dan Rosma adalah pasangan paling muda untuk kali ini. Tidak dapat dinafikan lagi, kelincahan dan kesungguhan mereka dalam berdansa mendapat tepukan yang paling gemuruh semalam.

lisdawati I really like this romantic couple. Lisdawati dan Fauzi juga berjaya mencuri tumpuan dengan keletah romantika mereka tidak kira di pentas mahupun di belakang takbir.

mazinMazin dan isteri berjaya menampilkan persembahan hebat semalam walaupun dari segi populariti, pasangan ini agak terkebawah.

shahril arsat Pasangan menarik, pemain bola sepak dan model. Shahril Arsat dan Ani Morat merupakan pasangan favourite. Walaupun persembahan semalam agak 'play safe'. Tetapi koreografinya yang agak cute-cute manja itu begitu mencuit hati para penonton.

sabrina Pasangan Sabrina dan suami tidak ketinggalan untuk memukau hati juri dan para hadirin dengan aksi lifting yang begitu mencabar.

shasha elite Shasha dan suaminya, seorang yang berasal dari Indonesia kelihatan sebagai pasangan yang amat serasi sekali. Persembahan mereka tidak kurang hebatnya. Costume mereka berjaya mendapat pujian juri semalam.

3 comments:

RedAnna said...

diha...rajinnya tengok rancangan ni.... huhuhu.. kenapa lah as takde masa langsung nak tgk tv.. lejes betul!!

diha_fitri said...

wah, sampai xde masa tgk tv ke As, bz btol...hehehe

RedAnna said...

yup... sbb by the time sampai rumah, nampak katil je...